هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اسلامـــى و شبابــــى

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حب من طرف واحد

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ميدو
مشرف مميــز
مشرف مميــز

ذكر
البلــد : القاهره

حب من طرف واحد Empty
مُساهمةموضوع: حب من طرف واحد   حب من طرف واحد Emptyالإثنين فبراير 25, 2008 11:19 pm

الحب جميل جداا الحب احلى حاجه فى الدنيا لكن اسوأ انواع الحب هو موضوعى هو الحب من طرف واحد

احب اقول وافهم اللى عايشين هذا النوع من الحب انه حب وهمى وانا من وجهه نظرى لا اعترف به بانه

حب اصلا لان الحب الحقيقى هو التفاهم والترابط بين الطرفين واعتبر هذا النوع من الحب هو ضعف وخوف

لان صاحب هذا الحب انسان ليس على مقدرة من انه يبيح لحبيبته بما داخله

انا انصح اى حد بداخله مشاعر اتجاه اى طرف اخر ان يصارحه بما داخله لان الحب قوة مش ضعف

وانتظروا منى بعض القصص التى صادفتنى فى حياتى المتعلقه بهذا الموضوع

حب من طرف واحد Progress
https://shabab-rwsha.yoo7.com
MIDO
مشرف مميــز
مشرف مميــز
MIDO

ذكر
البلــد : EGYPT
المزاج : حب من طرف واحد 410

حب من طرف واحد Empty
مُساهمةموضوع: رد: حب من طرف واحد   حب من طرف واحد Emptyالثلاثاء فبراير 26, 2008 8:52 pm

اصعب حاجه انك تحب واحد وعمره محس بيك لانه ممكن يكون مشغول بحب تانى بس اللى يعيش مع حب من طرف واحد يبقى عايش فى وهم كذاب وهيصحى منه على كبوس مزعج مش هيقدر يتحمله ا لا لما يقابل حد ينسيه جرح الا قبله ومع ذالك عمره مبينسى الى الابد ويبقى الحال الى ماهو عليه ويعيش فى وهم كذاب طول العمر الكلام ده انا بقوله لانه حصل بالفعل مع كتير من اصحابى القريبين يعنى عن تجربه

شكراااااااااااااااااا لموضوعك الجامد
nona_26980
مشرفه مميــزه
مشرفه مميــزه
nona_26980

انثى
البلــد : القاهرة
المزاج : حب من طرف واحد 5a2ef10
علم بلدك : حب من طرف واحد Male_m12

حب من طرف واحد Empty
مُساهمةموضوع: رد: حب من طرف واحد   حب من طرف واحد Emptyالإثنين مارس 03, 2008 7:43 pm

الاحب من غير امل اسامى معانى الحب

ممكن الانسان يحبوويستمتع بحبيبو الى بيحبو وسعتها هيكون خد من حبيبو زى مدى ويمكن اكتر
لكن تخيل شخص مش عايز من حبيبو اى حاجة ولايطمع غير انو يشوفو سعيد وناجح وبيحبو رغم بعدو
وهوة صحيح يتمنى يصرحو ويتقرب منوبس خوفو ليبعد عنو لو صرحو واو ينجرح انو مبيحبوش زى مهو بيحبو
بس الحب من طرف واحد بجد رائع
شكرا ليك يا ميدوووووووو اوى

حب من طرف واحد
صفحة 1 من اصل 1