هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اسلامـــى و شبابــــى

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

....أضحك.....

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
غاوى حــب
صاحب الليله كلها
صاحب الليله كلها
غاوى حــب

ذكر
البلــد : القـــاهــره
الوظيفــه : حــــــــــر
الهوايـــات : تأليف . كره قدم
المزاج : ....أضحك..... 5a2ef10

....أضحك..... Empty
مُساهمةموضوع: ....أضحك.....   ....أضحك..... Emptyالأحد فبراير 17, 2008 11:12 pm

....أضحك..... Besmella

1-مرة واحد بلديتنا حب يخوف و لاده دبح مراته

2-مرة واحد جاله توأم، حلف على الدكتور لياخد واحد

3-واحد بيهزر مع مراته رماها من عاشر دور ،، طلعت قالتله: و الله ما انا لاعبة معاك تانى

4-مرة واحد حرامى دخل على رجل ومراته وهيقتلهم فبيسأل مراته بيقولها أسمك ايه؟ قالتله منيرة قالها حظك
أسمك عل أسم أمى مش هقتلك سأل الراجل بيقوله أسمك ايه ؟قاله فوزى بس الدلع منيرة

5-واحد عصبى إتجوز واحده عصبيه الدكتور بيولد مراته..نزل الواديقول للدكتور إبعد إنت أنا هانزل لوحدى

6-واحدة بتتكلم مع صاحبتها بتقولها .... أنا جوزي نساي جدا كل يوم يقولي أنا نسيت مفتاح المكتب ، أنا نسيت مفتاح الشقة......... ردت صاحبتها وقالت لها : طب أنتى أرحم منّي أنا جوزي كل يوم يقول لي أنا شفتك فين قبل كده

7-واحد بلديتنا ركب اوتوبيس قعد جنب واحد ، شويه وجه الكمسري يقول للراجل اللي جانبه تذاكر قاله ابونيه ... فماخدش منه
فلوس طبعا.... فصاحبنا عجبته الفكرة قوى ... ركب مرة تانية مع مراته و ابنه... فالكمسري قاله تذاكر قاله انا ابونيه و دي ام نيه و ده نيه بذات نفسه

8-اتنين محششين بيتفرجو على مطش فالمزيع بيقول "دربكه فى الدفاع، دربكه فى خط الوسط، دربكه فى الهجوم، أوبااااا جوة الجون" فالمحشش قال لزميله "إظاهر دربكة لاعب ميه ميه

9-اتنين مساطيل ماشين مع بعض واحد بيقول للتانى البنك ده فاتح قاله لاء ده غامق

10-مرة واحد بلديتنا اشترى عربية جديدة فتح الراديو سمعهم بيقولو هنا لندن قال يلعن ابو السرعه

11- مرة واحد بلديتنا حب واحده اتجوز اختها عشان يشوفها كل يوم

12-واحد أحول راح يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه

14-مرة واحد بلديتنا لقى اوتوبيس مكتوب عليه السيدة زينب قلع الجزمة وركب

15-واحد قتل حماته وفى القسم الظابط بيسأله اسمك ايه؟ قال له: اكتب فاعل خير .... انا مش بحب التفاخر

16-مرة واحد بلديتنا ضاع حماره فرجع البيت حزين مراته بتسأله بتقوله مالك قالها الحمار ضاع قالتله ولا يهمك دخلتك علينا ب60حمار

18-واحد عصبى درسه و جعه راح للدكتور و قاله: اقلع كل دروسى و سيبه زى الكلب لوحده

19-مرة واحد بخيل بيقول لمراته نكته قالتله هههههههه بيخه قالها ههههههههههه طالق

20-واحد قاعد فى امان الله بيقرأ الجورنال قامت جت مراته وخبطته بغطا الحله على دماغه قلها فى ايه يابنت الناس ليه كدا
قالتله ايه الورقه اللى مكتوب فيها سوسو دى قلها دا اسم الحصان اللى بنشجعه فى سبق الخيل ... تانى يوم وهو قاعد بيقرأ الجورنال جت خبطته بغطا الحله قلها فى ايه يابنت الحلال تانى قالتله قوم حصانك ع التليفون................(رجاله أخر زمن هو ده أخرة المشى البطال)

https://shabab-rwsha.yoo7.com
MIDO
مشرف مميــز
مشرف مميــز
MIDO

ذكر
البلــد : EGYPT
المزاج : ....أضحك..... 410

....أضحك..... Empty
مُساهمةموضوع: رد: ....أضحك.....   ....أضحك..... Emptyالخميس فبراير 21, 2008 2:02 pm

هيموت من الضحك هيموت من الضحك هيموت من الضحك هيموت من الضحك

....أضحك.....
صفحة 1 من اصل 1